Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sambady | użytkownik

imię i nazwiskoSambady adresPolska zarejestrowany09.08.2006 @16:35:56 ostatnio na stronie06.08.2012 @14:51:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze2192 posty na forum214

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-ShakeKakao    14.01.2008 @19:55:34
co ty masz fazę na nagrobki czy jak :D
~negritta    14.01.2008 @15:15:12
dzieki za zaproszenie, juz do Was dołączam:D
-ShakeKakao    13.01.2008 @17:01:42
tia.
-ShakeKakao    13.01.2008 @15:05:04
nie no żartuje. wiadomo, że moje zdjęcia są w zasadzie do dupy, ale w końcu trzeba się nauczyć czegoś
-ShakeKakao    13.01.2008 @15:04:32
burze się, ale tego nie mówię :D
~Sorkvild    13.01.2008 @14:53:58
Oj jeszcze długo zanim ruszy... może i zostanę na DigArcie, zobaczymy. Trzymaj się!
~Sorkvild    13.01.2008 @14:48:35
Wszechobecne chamstwo, zapatrzenie w siebie.. oj długa lista powodów. Moja własna stronka jest już w budowie. http://www.malowanieswiatlem.lua.pl/kod/index.htm - jesli chcesz miec maly przedsmak wystroju. Na razie nie mam czasu, ale struktura, skrypty itd coraz bardziej się krystalizują...
~Sorkvild    13.01.2008 @14:08:57
Dziękuję Ci za wyczerpujący komentarz- rzadko takie sie zdarzaja. Zajrze pozniej do Ciebie. Milego popołudnia !
~ballpump    13.01.2008 @14:06:12
dzieki za wypisanie błedów bede wiedzial na co zwrócic uwage w przyszłosci
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
-ShakeKakao    13.01.2008 @13:59:12
acha dzięki :D
-ShakeKakao    13.01.2008 @13:53:29
Ok. A czy do zdjęć używasz jakiegoś programu do obróbki czy nie obrabiasz?
-ShakeKakao    13.01.2008 @13:50:35
na razie się próbuje wszystkiego
-ShakeKakao    13.01.2008 @13:38:44
właśnie nie mam statywu, ale jakbym miała to pewnie i tak bym z niw wszędzie nie chodziła
~racer99    12.01.2008 @22:50:23
dzięki za wyczerpujący komentarz i pozdrawiam
~olkawena    12.01.2008 @22:41:28
o Dziękuję cieszę się że się podoba:D:D
~olkawena    12.01.2008 @22:27:43
ehh, Pewnie nie
~olkawena    12.01.2008 @22:25:57
Oj to chyba nie znam
~natalek1    12.01.2008 @22:22:56
Dobra dobra.KONIEC
nie bd sie kłocic bo nie ma sensu . Zdjecia sie podobaja tym ktorym doceniaja moja prace.
-ShakeKakao    12.01.2008 @22:17:33
dzięki. na pewno skorzystam
~natalek1    12.01.2008 @22:16:44
jestem tu zeby sie uczyc.
bo w szkole tego nie ucza.
-ShakeKakao    12.01.2008 @22:13:43
własne chęci mam. A co! Książkę wypożyczyłam najnowszą jaka była w bibliotece z pięciu. Są tam na etapie klisz... =='
~natalek1    12.01.2008 @22:11:26
sprawia ci to przyjemnosc ?
tak rownac z błotem innych ?
-ShakeKakao    12.01.2008 @22:10:47
no dobra nie wiem jedynie co to jest przepalenie, a poza tym, właśnie po to tutaj przyszłam, żeby się uczyć. Więc może mie oświecisz to co jest? :D

Od dzisiaj będę Cię przezywała Pirugiem :P
~natalek1    12.01.2008 @22:09:30
lepsze rady daje mi brat ,Poniewaz jest fotografem a twoimi radami mi nic nie pomorzesz ;] bo to co ty mi tu mowisz to ja to wszystko wiem ;]
~natalek1    12.01.2008 @22:07:28
sorry zle przeczytałam.
nie zabronie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt